RETUR:
Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit(a) de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul livrarii.
Daca doresti sa returnezi un produs, este important sa completezi in descrierea mesajului toate datele corect "nr comanda, data comanda, produsul" , asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur.
Conditiile de retur sunt:
Returnarea produsului în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insoţit.
In cazul cosmeticelor: consumabilele de tip cosmetic se pot returna doar daca acestea nu au fost desigilate/utilizate (din motive ce tin de igiena), cu eticheta originala, fara ambalaj deteriorat si/sau zgariat, fara urme de utilizare sau uzura, insotite de toate accesoriile aferente.
Potrivit art. 16 lit. e din OUG 34/2014 „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator”
In cazul aparaturilor: functionale si fara urme vizibile de utilizare sau uzura, insosite de garantie, eticheta, ambalajul si accesoriile originale. Ambalajul trebuie sa fie nedeteriorat si/sau zgariat. Aparatul nu trebuie sa prezinte urme de socuri mecanice si/sau electrice si nu trebuie sa aiba interventii neautorizate.
Pentru restul produselor, acestea nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, sa fie insotite de ambalajul, accesoriile si eticheta originala.
In cazul in care produsul a fost insosit de un cadou, este necesara si returnarea acestuia.
Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
Erost International SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur. Restituirea poate fi intarziata pana in momentul in care coletul a fost receptionat si verificat de catre Erost International SRL. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. In cazul in care cererea de retur se va face prin alte metode, puteti transmite datele si contul bancar prin e-mail sau pe Whatsapp, cu mentiunea numarului comenzii.
Cheltuielile de expeditie a returului: Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma returnata clientului va include si taxa initiala de transport platita pentru comanda, daca comanda va fi returnata integral. In cazul in care veti returna doar un produs sau o parte din comanda, taxa de transport se considera a fi achitata pentru restul produselor pastrate. In cazul in care ati beneficiat de promotia "transport gratuit" iar in urma returului unui produs sau a unei parti din comanda suma comenzii va scadea sub pragul necesar pentru promotie, din suma rambursata clientului se va opri taxa initiala necesara pentru restul produselor pastrate. Se vor lua in considerare termenii aplicati unei comenzi initiale ce nu indeplineste conditiile pentru aplicarea promotiei mai sus mentionate.
Erost International SRL isi rezerva dreptul de a refuza un retur daca nu au fost respectate toate conditiile mentionate mai sus sau daca clientul returneaza repetat comenzile si/sau produse ca o practica obisnuita.
In cazul aparaturilor ce s-au defectat, acestea nu pot fi returnate pentru rambursarea banilor, in acest caz aplicandu-se garantia comerciala.
Orice defect ce tine de aspectul produsului si/sau coletului, se va raporta in scris, in termen de maxim 48h de la primirea coletului. In cazul in care la primirea coletului constatati nereguli (colet ud, desfacut etc) avem rugamintea sa refuzati primirea coletului sau sa faceti un proces verbal cu starea pachetului si produselor, in prezenta curierului.
Pentru reclamatii sau solicitari ne puteti contacta prin formularul de pe site, prin e-mail la adresa office@erost.ro sau telefonic la unul din numerele afisate pe site.
Pentru identificarea corecta a comenzii tale, rugam a se completa toate datele comenzii si produsului/produselor.